تغییر آدرس وبلاگ فرید باقری
نوشته شده توسط : فرید باقری

تغییر آدرس وبلاگ رمزگشایی علائم و نشانه ها یا آکادمی گنج زیر نظر فرید باقری

 

با سلام خدمت دوستان و گنج پژوهان گرامی

آدرس وبلاگ آکادمی گنج به این وبلاگ تغییر یافته است.

 





:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , کلید اسرار , چشم طلایی , دانلود رایگان , اسرار گنج های گمشده , فرید باقری , رمزگشایی , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , , فرید باقری , رموز , نشانه ها , زیر خاکی , آکادمی گنح ,
:: بازدید از این مطلب : 12607
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sg در تاریخ : 1394/9/24/faridbagheri - - گفته است :

سلام اقای باقری خوب هستی یه سنگ مثلث شکل وجوغن دایره ای روش هست با دو علامت در جلوی جوغن هست میشه راهنمایی کنی

پاسخ: اینگونه نمیشه برای جوغان ها نظر داد. پس یا جوغان نامه مرجع رو مطالعه کنید یا صبر کنید تا سرم خلوت بشه.


<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1394/9/21/faridbagheri - - گفته است :
سلام جناب باقری
من قبلا درخواست کردم عکسی برای تلگرامتون بفرستم ، اجازه گرفتم فرمودین فعلا نه ، الانم که کلا پیامم نمیرسه ،از چه طریق باهاتون در تماس باشم .
پاسخ:فقط تلگرام ضمنا پیام میرسه و من باز نمیکنم

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1394/9/19/faridbagheri - - گفته است :

سلام آقای باقری، تازه اومدم اینجا،دمتون گرم با این سایتتون،چندتا عکس جالب دارم نمیدونم کار دسته یا طبیعت! عکسارو کجا بفرستم؟ممنون


پاسخ:به تلگرام بنده 09360601944 ارسال نمایید.

<-CommentGAvator->
صادق در تاریخ : 1394/9/16/faridbagheri - - گفته است :

سلام استاد یه سنگ پیدا کردیم شبیه لاک پشته یه چاله ی کوچک هم در یک متری جلوش هست میشه راهنمایی کنید

پاسخ: باید تصویر آن را ببینم تا نظر دهم.


<-CommentGAvator->
حسن در تاریخ : 1394/9/8/faridbagheri - - گفته است :

با سلام. و عرض ادب استاد بزرگوار آقای باقری. استاد جان دوست دارم تو سایت شما ثبت نام کنم با تشکر فراوان

پاسخ: میتوانید در همینجا و از ابزار ستون کناری عضو شوید و ثبت نام کنید.


<-CommentGAvator->
daneial در تاریخ : 1394/9/4/faridbagheri - - گفته است :
سلام اقای باقری خسته نباشید از اطلاعاتی که تو این چند سال در اختیارمون گذاشتید سپاسگزاریم بازم به شما

<-CommentGAvator->
ع در تاریخ : 1394/9/2/1 - - گفته است :

سلام جناب باقری. نظرم رو عمومی نکنید فقط خواستم عرض کنم اگر در سرویس میهن بلاگ وبلاگ بسازید چون قابلیت بازیابی مجدد وبلاگ را در این سرویس دارید، بعد از هر آپلود نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد اگر تمام وبلاگ شما هم فیلتر شود، فایل پشتیبان تمام لینکهای شما اعم از عکس و ویدئو و ... را در خود ذخیره می کند. فقط کافیست که دوباره آدرس وبلاگ جدیدی بسازید و قالب مورد نظر قبلی را ثبت کنید و در مرحله آخر فایل پشتیبان را بازیابی کنید. به همین راحتی اگر تا قیامت هم شما را فیلتر کنند باز هم قادر به بازیابی وبلاگ خود هستید و هی آرشیوتان زخمی و ناقص نمی گردد. در ضمن استاد اگر وقت ندارید و علاقمند هستید می توانم آرشیوتان را دوباره در میهن بلاگ بازسازی کرده و فایل کامل پشتیبان را تهیه نموده و برایتان بفرستم که وبلاگی کامل داشته باشید. اگر تمایل داشتید با حذف نظر بنده تنها پاسخ خود را بنویسید که بنده ایمیل بدهم یا شماره که فایل را برایم بفرستید و بعد هم کامل تقدیم کنم. البته آرشیوی ناقص از شما دارم اما دوست دارم کمک کنم آرشیوی قوی بسازید. حقیقتا و ناموسا قصدم سوء استفاده مالی از آرشیو شما نیست و فقط دوست دارم در این بین که شما سرتان سلوغ است باری بردارم از دوش شما. بازهم صاحب اختیارید. موفق باشید. دوستدار شما

پاسخ: به خدا خیلی دوست دارم قبول کنم که هیچ مشکلی برایم پیش نخواهید آورد ولی مار گزیده از ریسمان و سیاه و سفید هم میترسه!!


<-CommentGAvator->
احسان در تاریخ : 1394/9/2/faridbagheri - - گفته است :
سلام استاد نگرانتون شدیم شماره هاتون هم خاموش بود ولی وقتی دیدم برگشتینخیلی خوشحال شدم سایتون مستدام
پاسخ:اولا ممنونم و درثانی نگران نباشید چون هنوز زنده ام.

<-CommentGAvator->
عارف در تاریخ : 1394/8/30/faridbagheri - - گفته است :

با سلام.
استاد وبلاگ جدید مبارک
این جور فضاها رو باید قدر بدانیم.
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری


<-CommentGAvator->
morteza در تاریخ : 1394/8/29/5 - - گفته است :
سلام استاد چرا وبلگتون فیلتر شده ؟؟ ایا این وبلاگ جدیدتونه لطفا اطلاع رسانی کنید
پاسخ:بله فیلتر شده و دلیلش هم مثل همیشه نامشخص باقی می ماند زیرا من پیگیری نخواهم کرد و این وبلاگ هم فعلا وبلاگ جدید من خواهد بود.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: